Александар Потурица – Чудесни свет детињства

Детињство је највероватније најлепши период у животу једног човека, а да ми тога сада нисмо ни свесни. Често мислимо да нам је јако тешко и да је старијима мало лакше.

Родитељи ми увек кажу да детињство неприметно прође и да треба да уживам у сваком тренутку. Никада не би требало да нам је досадно, толико лепих ствари може да нам испуни дан. Када сам био млађи уживао сам играјући се са играчкама у својој соби. Она је за мене чудесан свет. Када затворим врата имао сам утисак као да се налазим у некој бајци у којој је све дозвољено. Нисам волео када ме је мама прекидала због неке мале обавезе као на пример ручка или вечере. Сада сам старији па се више не играм са играчкама, али је моја соба и даље остала чаробан свет у којој маштам и често размишљам шта и чиме ћу да се бавим када порастем. Када сам нерасположен и тужан најчешће пустим музику и размишљам о стварима које сам урадио или тек треба да урадим. Мислим да треба да уживамо док смо деца, јер само наша машта може свашта. Понекад смо тужни због оцена, због свађа са другарима, а уствари све је то део одрастања. Када порастемо вероватно ћемо се свега сећати уз осмех.

Срећан сам што сам још увек дете и што могу да уживам у чудесном свету маште и детињства.

Leave a Reply

