Анђела Стојадиновић – Чудесни свет детињства

Као звездице небо, тако и наше детињство испуњавају и у њему светлуцају многе наше жеље и снови. Детињство је један изузетан свет у коме већином уживамо.
Дани су ми обојени шареним и ведрим бојама, смехом и игром. Окружена сам љубављу својих родитеља, топлином и пажњом. Осећам се веома лепо и безбрижно. Сваки нови дан доноси ми узбуђење и неко ново сазнање. Дивим се стварима које ме окружуји, великом парку са љуљашкама, скакању по гомили увелог лишћа или блатњавим барицама по улици. Још увек се радо играм „жмурке“и смишљам несташлуке. Мада, понекад у мом свету детињства и није све тако сјајно. Сећам се љутње родитеља за ишаране зидове дневне собе, просути сок и неурађен домаћи задатак. Има ту и доста проливених суза због разних неуспеха, полупаних колена и забрана… Али детињство има моћ да на крилима маште одлутамо у један чаробни свет, где се дешавају чудне и невероватне ствари. Довољно је само да затвориш очи и твоја машта може свашта. У тренутку се можеш наћи у космосу, летети на облаку или крилима лептира, док си следећег тренутка познати научник, модни креатор или балерина. Можеш се на мердевинама од паучине попети на Месец или ићи у потрагу за својом сјајном звездом…
Надам се да ћу у свом чаробном свету детињства пронаћи своју сјајну звезду, која ће ми бити верни сапутник на путу одрастања. Надам се да ће корачати са мном кроз живот, да ће ми обасјати пут и не дозволити да престанем да маштам.

Анђела Стојадиновић

Leave a Reply

