Ања Јанић – Чудесни свет детињства

Један од најлепших периода у мом животу јесте детињство.

Када сам била мала нисам била свесна баш свих ствари. Тада сам се играла са барбикама и различитим  играчкама.  У том периоду сам ишла у вртић као и остала деца.Тамо сам се играла са другарима, излазила у двориште, заједно смо јели и ишли да спавамо. Када сам се враћала из вртића прво сам одлазила у своју собу, која је била само мој свет. У њој сам се свачега играла; замишљала сам да сам Звончица да могу да летим , да имам чаробне моћи и да се са Петром Паном борим против злог капетана Куке. Када падне мрак после вечере када легнем у кревет, док не заспим мама ми је читала бајке : ,,Црвенкапу”, ,,Принцезу на зрну грашка” , ,,Пепељугу” , ,,Трнову Ружицу” ,  ,,Три прасета”… Тада сам желела да што пре кренем у школу и да будем велика.

Сада желим да поново будем мала и да се вратим у тај чудесни свет детињства када сам била безбрижна, када сам веровала у бајке и сваке вечери дружила са измишљеним ликовима из бајки. Знам да то није могуће, али зато у мојој соби понекад одлутам у чудесни свет детињства и поново се дружим са мојим пријателјима из бајки.

 

Ања Јанић

Leave a Reply

