Богдан Милосављевић – Чудесни свет детињства

Најлепше и најбезбрижније је када си мали. Веровао сам у Деда Мраза и мислио сам да ноћу моје плишане играчке говоре.

Увек сам био запањен Деда Мразом. Он је долазио код маме на посао, у татину фирму, али ми је најзабавније било када је долазио кући. Правио сам разне заседе са мојим татом, а најлепша по мени била је са канапима, разним јастуцима и камером. Остављао сам му кока-колу и колаче да видим да ли постоји. Мислио сам да је гладан пошто долази из Финске и да ће нешто да поједе. Једне зиме неко је звонио на моја врата и моји родитељи су ми рекли да отворим. Није било никога али испред мене је била велика кеса са поклонима за све нас. Мислим да је то био знак од Деда Мраза да постоји.

Није ми био забаван само Деда Мраз већ и моје плишане играчке. Много сам волео када ме је бака чувала ноћу ако би моји родитељи излазили. Сакупљали смо све плишане играчке у кући и онда се са њима играли у мом кревету. Правили смо мале претставе и глумили гласове играчака. Ако би чули да неко отвара врата сакрили би све играчке и онда се правили да спавамо да не бих био кажњен. Када се не бих играо са баком замишљао сам да играчке саме причају. Замишљао сам  да ноћу моје играчке оживе помоћу неке магије. Сањао сам како причам са њима.

У школу сам кренуо са шест година и даље сам се играо али не пуно као и пре. Дошле су обавезе. Више нисам могао да се играм по цео дан. Како сам постајао старији моје време за игру је нестало током радних дана али не и викендом.

Волео бих да сам још увек мали и да немам ни једну обавезу и мислим да је најбоље док си још увек дете.

 

                                                               Милосављевић Богдан    V-1

Leave a Reply

