Горан Рапаић – Чудесни свет детињства

Детињство је најлепши део мога детињства кога ћу се присећатии враћати у мислима све док живим. Понекад ми се чини да ме школске и друге обавезе спутавају и враћају у реалност, али треба да се препустим томе још увек чаробном свету.
Док сам још дете, неке ствари не разумем па понекад долази до неспоразума са старијима. Како полако одмиче време, постаје све озбиљније и сви више очекују од мене у школи и код куће. Увек се радо сећем када сам имао пет-шест година, јер тада сам сасвим био препуштен забави, машти и неким необичним играма са другарима у парку. Имам још увек играчке од тада које ме подсете на то време. Сада, када сам пети разред, у школи увек са другарима нађем начин за неку забаву током одмора. После школе, ако је лепо време, скупимо се па играмо фрудбал и причамо о разним темама. Код куће, уз школске обавезе, увек нађем мало времена да одлутам у свој свет, у нека своја маштања која ме увек орасположе и опусте. Ипак се највише радујем лету, одласку на море, на село, где уживам у потпуности.
Треба што боле да искористим ово време детињства, јер како старији причају да ћу се најбоље сећати тога доба.

Горан Рапаић

Leave a Reply

