Марија Михаиловић – Чудесни свет детињства

Моје детињство било је врло маштовито. Дању сам волела да се облачим и изгледам као вила, а ноћу сам се плашила злих напасти које су хтели да ме поједу.
У детињству много сам волела сукње, хаљине и све остале ствари у којима бих изгледала као вила. Имала сам чаробни штапић и круну коју сам обожавала. По цео дан бих могла сама да се играм у соби са чаробним штапићем и луткама које сам претварала у разне животиње. Моја старија сестра је била мој слуга и чувар. Волела је да ме служи, али би ме некада напустила када би јој било досадно. Ноћу, пре него што сам ишла на спавање, послагала сам лутке поред кревета, а спавала сам са круном и чаробним штапићем. Бојала сам се да заспим, да ме не би однеле неке звери. Када би моја мама видела да се плашим, испричала би ми причу и пољубила ме за лаку ноћ. Заспала бих без страха, јер ми је мама рекла да ће ме она чувати и да ме нико неће однети.
Тај део мог детињства био је најдужи и најлепши. Волела бих да је моје детињство трајало цео живот.

Leave a Reply

