Мила Тодоровић – Чудесни свет детињства

Још од малих ногу хтела сам да будем одрасла, али су ми родитељи стално говорили да је најбоље бити дете, јер је детињство најбољи  период у животу. Увек кад гледам слике из детињства пожелим  да се поново вратим  у то најлепше доба. Не тако давно сам то и открила.

Кад си мало дете немаш ни  једну обавезу само се играш без престанка, a кад одрастеш схватиш да има и то доста обавеза које  мораш да обавиш. Драге успомене из детињства најчешће осетим кад одем код баке и деке у Банатски Карловац одакле ми потиче мама. Моје лутке потсећају ме кад сам била мала. И дан данас сам као неко мало детињасто дете. Волим да се мазим и да се играм, исто онолико колико радим и учим. Тамо где највише волим да залутам је машта. Тамо често одлазим и размишљам о свему. Кад сам била мала хтела сам да будем вила. Увек кад се сетим тога насмејем се, и размислим како сам тада имала свој свет маште у коме сам радила и замишљала шта хоћу.

Стварно је лепо бити дете, али и сада ја сам задовољна, сада исто колико и кад сам била мала.

Leave a Reply

