Милош Дражета – Чудесни свет детињства

Кажу да је детињство најлепши период живота. То је нешто чега се увек радо сетим  када помислим на моје детињство које је било лепо и необично.

Живели смо моја мама, тата и брат у једној лепој кући на Новом Зеланду. Имали смо велико двориште у коме смо се брат, мој друг Џастин и ја играли. Имали смо шатор и мачеве, замишљајући да смо Петар Пан и капетан Кука. Имали смо канапе везане за дрвеће и сви смо се љуљали по њима. Свако је мислио да сам ја најбољи Тарзан. Сећам се да смо се често маскирали. Једном смо се маскирали у чудовишта. Залепили смо селотејп свуда по нама. Први филм који смо гледали био је ”Велики Пиглетов филм” и тада сам рекао мами правити филмове када порастем. То сам заиста и мислио. Онда сам дошао у Србију, боље речено у Београд. Летели смо авионом који ми се највише свидео. Тата и Мама још увек чувају цртеж на којем је ванземаљац у његовој ракети и каже: ”Ово је живот”. Тада сам размишљао како је лепо маштати о свемиру. Због тога и ја мислим да је детињство најлепши период живота.

Када се много машта, све се чини могућим. Када одрастемо нема више повратка у бајке и приче. А то је нешто што нам увек свима недостаје.

Leave a Reply

