Зашто волим ћирилицу – Филип Ђокић

Увек сам се питао зашто волим ћирилицу и често нисам знао да одговорим на питање, али кад сам ушао у музеј Језика и писма знао сам одговор на то питање.

Била је недеља, а ја сам урадио сав домаћи и све научио што је требало за школу, али после неког времена било ми је досадно, било је добро да су ме родитељи у том тренутку питали да идемо у музеј Језика и писма. Тада сам се много развеселио и желео сам да знам да ли ћу кад се вратим из музеја знати разлог због чега волим ћирилицу. Дошао сам до музеја Језика и писма и видео сам разне занимљиве ствари али сам тражио нешто о ћирилици. Дуго сам тражио нешто везано за ћирилицу али тога није било. Онда сам се сетио да могу да питам водича нешто о ћирилици. Водич ми је све објаснио и онда сам схватио разлог због чега волим ћирилицу.

Мислим да свако трба да воли ћирилицу, јер ју је створио Вук Стефановић Караџић.

Leave a Reply

