Будимо људи – Лазар Богдановић

Свакодневно смо окружени лошим вестима са телевизије. Када год променим канал јављају понеку лошу вест. Све ово наводи ме на питање: Шта се то дешава са људима?

Родитељи су ме васпитали да се никада не подсмевам туђим слабостима и манама, да штитим слабије од себе, да будем праведан. Догађаји који ме свакодневно окружују говоре ми да има разних људи и ћуди. Када кренем у шетњу сведок сам лошег понашања појединаца. Возачи нервозно трубе, пешаци претрчавају на црвено светло, пешачки прелаз нико не поштује. Сви некуда журе и немају времена да помогну људима у невољи. Осврнимо се око себе, крајње је време.

На овом свету нисмо сами иако нам наше бриге делују највеће и најважније. Када чујем да је неки мој вршњак тешко болестан растужим се, а и мами у оку засија суза. Када би свако од нас помогао по мало, за некога би то био спас.
Цео овај наш мали свет пун је различитости. Потебно је само мало саосећања, разумевања и међусобног поштовања да би био скоро савршен. “Буди човек за себе, али и за друге“, рекао бих ја.

Leave a Reply

