Зашто волим ћирилицу – Лазар Богдановић

Сваки народ има нешто само своје, јединствено, нешто по чему га други препознају и поштују, због чега га уважавају.

Ми имамо своју ћирилицу. У њу је уткана цела наша историја, наша туга и срећа. Тешко да ико са стране може разумети шта заиста нама значи ћирица. Свако њено слово чини ме поносним. У сваком је глас мог народа и његове прошлости. Било је и ратова и олуја а ми смо опстали. Ломило нас је и ломи све што се дешава око нас. Ми опстајемо познати као мали и поносан народ. Поносан сам што пишем ћирилицом,што је читам и разумем. Разумем помало и понеки други језик, дописујем се са другарима, користим интернет, шаљем поруке. У овом времену технике тешко је остати свој и само свој. Ни сав сјај неког туђег светла не може ме опчинити. Од нас зависи да ли ћемо сачувати своје корене. Од нас који живимо у земљи у којој су и наши преци живели.

Не заборавимо никада своју прошлост и чувајмо своје вредно наслеђе. Оно нас свакога дана подсећа на то ко смо и шта смо. Ћирилица се и пише и воли.

Leave a Reply

