Зашто волим ћирилицу – Никола Кнежевић

Моја породица много воли да путује. На тим путовањима сам упознавао своје вршњаке из разних земаља и дружио се са њима. Прошле године смо ишли у Бугарску и тамо сам се дружио са једним дечаком из Енглеске и једним Немцем. Они ништа нису могли да прочитају од локалних натписа, а ја не само да сам могао да прочитам већ сам и разумео углавном све што је на натписима писало па сам им то и преводио. Био сам поносан на себе.

Нема посебног разлога зашто се воли неко писмо. Ја се служим и ћирилицом и латиницом. Волео бих да поред тога научим и друга писма као што је Грчки алфабет или рецимо Кинеско писмо, јер свако писмо је основ на коме се изградила култура неке земље или нације. Мислим да је познавање културе неке нације огромно богатство и да се тако стичу пријатељи са свих страна света.

Ћирилица је писмо којим се служи мој народ и наша култура се заснива на делима која су изворно написана на ћирилици. Ово писмо је обележје мог народа као што су и грб, застава или химна и зато волим ћирилицу.

Leave a Reply

