Зашто волим ћирилицу – Марта Алимпијевић

У првом разреду, прво што смо научили, било је да пишемо ћирилична слова.

И штампана и писана слова, изгледају јако лепо и лака су за писање.

Пошто се врло лако пише, ћирилица је прво што се научи у школи.

У почетку сам се мучила са писањем писаног слова „а“, док сам сва друга слова знала лако да напишем.

Али после неколико недеља проведених у школи, већ ми је ишло од руке писање ћирилице.

Пошто је ћирилица званично српско писмо, све новине у Србији пишу се ћирилицом.

До недавно сам читала часопис „Мали Политикин Забавник“, који је увек написан ћирилицом.

Ово писмо увек користим када нешто пишем.

И већина књига, написана је управо ћирилицом.

Први део једног серијала књига који се зове „Апсолутно ја“, говори о једној девојчици која се тек уселила у Србију и колико јој је било потребно да научи да пише ћирилицу.

Та књига као да описује мог друга Здравка који је био у истој таквој ситуацији.

Надам се да ће ово писмо остати заувек наше званично писмо јер је јако лепо и надам се да ће га и наредне генерације усвојити и памтити.

 

 

Leave a Reply

